Páginas

Si hay

Si hay algo bello dentro de mi, es Dios. - R.H

martes, 26 de enero de 2010

God is good!!


In sfarsit, dupa un timp destul de lung, astazi 25/01/10 a fost prima mea zi de lucru. Am primit pe la ora 2 un telefon de la directoare, spitalului de batrani  si ma intrebat daca vreau sa lucrez acolo. Bineinteles ca am zis Da din prima, nu puteam sa pierd ocazia aceasta. Dupa momentele urate care le-am petrecut in ultimile zile, astazi in sfarsit o veste buna. Deci prima zi de lucru, ioi a fost obositor, sa ai grija de fiecare batran/a, sa le faci pe plac, sa vorbesti cu ei, sa fii acolo, a fost frumos. Clipe obositoare si clipe unde m'am bucurat alaturi de fiecare batran/a. Ii multumesc lui Dumnezeu, pentru ca mi-a oferit aceata slujba, si Ii multumesc ca o sa imi dea putere sa continuii si sa lucrez  fara nici o problema. Sunt emotionata si fericita. Am putut sa vad si astazi harul si mana Domnului asupra mea.
Domnul meu iti multumesc!

1 comentario:

  1. Domnu-i bun orişicând.Recunoscător laudă vreau să-i cânt.
    Domnu-i bun orişicând chiar şi-n noaptea grea mă va lumina.
    Domnu-i bun orişicând!

    ResponderEliminar