Páginas

Si hay

Si hay algo bello dentro de mi, es Dios. - R.H

martes, 21 de septiembre de 2010

Am nevoie de tine

Isus al meu vreau sa stau aproape de tine, pentru a te adora si sa iti spun ca esti Inceputul si Sfarsitul meu, motivul existentei mele esti Tu. Isus al meu, iubit Dumnezeu lasa-ma sa stau langa Tine, ca sa pot sa iti spun ca, fara Tine nu pot trai, ca viata mea se va termina daca Tu nu esti. Cel mai bun lucru ce mi sa intamplat ai fost Tu si tot ceea ce ai facut pe Cruce, nu am sa obosesc sa te iubesc si sa iti spun din nou:
Am nevoie de Tine, nu mai pot continua daca Tu nu esti langa  mine, am nevoie de Tine nimic nu e bun pentru mine daca Tu nu esti aici, am nevoie de tine, Doamne ramaii aproape de mine.
                                                                                                                               


            [Te necesito-Esperanza de Vida]

No hay comentarios:

Publicar un comentario