Páginas

Si hay

Si hay algo bello dentro de mi, es Dios. - R.H

viernes, 6 de mayo de 2011

Multumesc

Mulţumesc de apa dulce,
De izvor, din care beau;
Cer iertare pentru apa,
Tulburată făr’ să vreau.

/:Doamne, ţine minte numai
Ce-am făcut pe placul Tău,
Dar nu-Ţi mai aduce-aminte
De nimic din ce-a fost rău!:/


Mulţumesc de pâinea care,
M-a hrănit flămând fiind;
Cer iertare pentru pâinea,
Ce-am călcat-o neştiind.

Mulţumesc de rugăciunea,
Plânsă către Cer arzând
Cer iertare rugăciunii,
Închinată dormitând

Mulţumesc de ziua plină,
Folosită spre Hristos;
Cer iertare pentru ziua,
Ce-am pierdut fară folos.

Mulţumesc de tot ce-n viaţă
Pentru Domnul am făcut
Cer iertare pentru câte
Nu i-am dat şi I-am cerut.

Este melodia care de mai bine de o saptamana imi suna in cap zi si noapte.. adorm cu ea si ma trezesc cu ea

No hay comentarios:

Publicar un comentario