Páginas

Si hay

Si hay algo bello dentro de mi, es Dios. - R.H

jueves, 6 de mayo de 2010

Chris Tomlin - Passion 2010 - Awakening

Chiar sambata seara stateam si ma uitam la un video live pe internet cu grupul En Espiritu y En Verdad in Zacatecas(Mexic) si a pus melodia aceastea. Vreau sa zic ca din acel moment cand am inceput sa o ascult a trezit in mine o dorinta imensa de a ma trezi la realitate si de a cauta zi de zi prezenta Domnului.
Practic aceasta melodiie am luat-o ca o rugaciune. Si ma rog ca zi de zi Dumezeu sa trezeasca inima mea pentru natiuni."Asa cum soarele straluceste si cum din intuneric iase lumina, aud vocea Ta Doamne si stiu ca aceasta este trezirea mea. Trezeste sufletul meu , trezeste-mi sufletul pentru a canta."




In our hearts lord
In this nation
Awakening
Holy spirit
We desire
Awakening
 Chorus:
For you and you alone
Awake my soul
Awake my soul and sing

For the world you love
Your will be done
Let your will be done in me

In your presence
In your power
Awakening

For this moment
For this hour
Awakening
 Bridge:
Like the rising sun that shines
From the darkness comes a light
I hear your voice and
This is my awakening

Like the rising sun that shines
Awake my soul
Awake my soul to sing

From the darkness comes a light
Awake my soul
Awake my soul to sing

Only you can raise a life
Awake my soul
Awake my soul to sing

No hay comentarios:

Publicar un comentario