Páginas

Si hay

Si hay algo bello dentro de mi, es Dios. - R.H

viernes, 18 de diciembre de 2009

sa fie anotimpul unitatii?

De mult nu am mai trecut pe aici... avand in vedere ca am fost tot timpul plecata
Azi este timpul sa revin. :D
Stateam si ma gandeam .. wow vin sarbatorile, ne bat in usa..
Trebuie sa fie pentru fiecare dintre noi un moment special unde toti ne strangem acasa cu familia, unde impartasim ganduri si momente care le-am petrecut in acest an.Este frumos cand toti suntem impreuna, cand familiile sunt unite, dar familiile nu trebuie sa fie unite doar de sarbatori. Uneori doar asa este. Sa fie oare anotimpul unitatii?
Dumnezeu ne-a binecuvantat cu inca un an, la unii a fost un an frumos la atii mai putin frumos, dar asta nu inseamna ca Dumnezeu nu si-a lasat binecuvantarile Lui asupra noastra. Daca invatam sa pretuim fiecare secunda, minut sau zi din viata noastra pretuim fiecare binecuvantare pe care Dumnezeu ne-o da in dar. Avem onoarea sa fim copii Lui si acesta este un avantaj pentru noi. Deci sa nu lasam ca binecuvantarile ce le avem in dar sa le pierdem pentru ca nu am fost atenti la ziua care am primit-o. Iubitul nostru Tata Ceresc are atatea lucruri minunate sa ne ofere si  asteapta ca in fiecare zi sa ne imbratiseze cu iubirea si caldura divina.
Inima noastra sa fie plina de dragoste, nu doar de sarbatori, zi de zi fiecare meritam sa fim plini de dragoste bucurie, pace, speranta, lacrimi, tristete, etc. Toate au fost intcomite cu un scop. Toate au timpul lor. Dar Dragostea trebuie sa fie in toate timpurile :D

No hay comentarios:

Publicar un comentario