Páginas

Si hay

Si hay algo bello dentro de mi, es Dios. - R.H

jueves, 25 de marzo de 2010

Aminitiri, ce frumoase amintiri

Stateam si ascultam melodia  Libera-Sanctus ... si mi'a adus aminte de momentele minunate petrecute in tabara Plopu. Mai este putin si se apropie Plopu 26, doresc din toata inima sa ajung. Nu sunt doar momentele minunate care le petreci acolo, ci intradevar este Locul unde Dumnezeu te atinge, o ruptura din rai putem spune asa.
Am avut un timp extraordinar printre oameni estradordinari.
Imi aduc aminte ca inainte de tabara am ramas acasa la daddy Mitrut, si mommy Alina. Si am avut un timp minunat. Imi aduc aminte de zilele cand stateam si il ascultam pe daddy cu capul pe genunchi si meditand la ceea ce spunea. Desi eu eram pe acolo un pic "zapacita" ..:)) eram atenta la ceea ce spunea daddy. Imi aduc aminte cu drag imbratisarea calda a lu' mom .. :heart: si cred ca si daddy isi aduce aminte de sosurile lui Gabry.. ::)) .. inca am in minte sa deschid un restaurant cu sosuri..:)) si ardeii umpluti ..:)) .. imi aduc aminte de incurajarile Laurei si a Madaline.. si de sariturile care le faceam seara si ne faceam poze... oo imi aduc aminte si de tipaturile care le faceam cand trecea trenul :))) .. Oh, ce door imi este sa retraiesc acele momente!









Acum imi vine in minte momentele petrecute dupa tabara, alaturi de Matete, Roxi, Laura si Mada, in drum spre Sarmizegetusa (nu stiu daca zic bine :)) ) si alaturi de Vio si Cornel si GhitaDinca .. la resita si la gratar in Gosen ... :)


A fost o bincuvantare sa merg la Plopu, o binecuvantare sa cunosc aceste persoane care au dat culoare vietii mele. Dumnezeu a pictat cu voi viata mea.
Am spus o mica parte din amintirile frumoase petrecute in vara anului 2009 in peridoara Iulie-August.

1 comentario: