Páginas

Si hay

Si hay algo bello dentro de mi, es Dios. - R.H

viernes, 26 de marzo de 2010

Nu pot sa tac

Nu pot sa tac cand stiu ca Regele Regilor este alaturi de mine zi de zi.
Nu pot sa tac cand Regele Regilor imi arata dragostea fata de mine.
Nu pot sa tac stiind ca Iubitul meu Imparat este atat de minunat, maret si frumos.
Nu pot sa tac cand viata mea este plina de binecuvantari si de calauzire divina.
Nu pot sa tac, nu pot sa nu spun si astazi. TE IUBESC Isuse.
Astept venirea ta, astept sa fiu mireasa ta. Sa zburam in Paradis.
Te iubesc pentru ca m'ai creat
Te iubesc pentru ca Tu m'ai iubit intai.
Te iubesc pentru zambetul tau rupt din raza de soare care iase dintre nori.
Te Iubesc.
In fiecare zi ma trezesc si langa mine esti TU. Nu te vad, dar te simt.
Esti prietenul meu, Esti visul pentru care tariesc. Esti cel care ma imbratiseaza. Esti Tu.
Te ador Minunat Imparat.
Dumnezeu al gloriei.

Ar fi atat de multe cuvinte de spus Dumnezeul meu. Sunt atat de multe.. Doar Tu cunosti Inima mea.
Multumesc pentru Iubirea Ta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario