Páginas

Si hay

Si hay algo bello dentro de mi, es Dios. - R.H

domingo, 25 de abril de 2010

Dumnezeu mi-a daruit inca o zi minunata

Astazi Doamne imi zambesti printre nori si ma mangai cu razele de soare. Iti simt imbratisarea si iubirea-ti calda.
Privesc spre cer si stiu ca de acolo imi vine ajutorul. Vantul care adie usor imi da de stire ca imi calauzesti pasii in ziua de azi. Astazi e ziua in care vreau sa stau in prezenta Ta,  stiu ca maine nu este ziua mea. Astazi este ziua cea mare. Imi aduc aminte cu drag de ziua cand am incheiat legamant cu Tine pretiosul meu Dumnezeu. Minunat Dumnezeu, vredinc de glorie si de cinste. Viata mea sa fie ca un parfum la picioarele tale. Vreau sa ma indragostesc si mai mult de Tine.Invata-ma astazi sa te iubesc si sa traiesc conform dreptatii si adevarului Tau.

Cand ma gandesc la Iubirea Ta, si in credinciosia ta, nu pot face nimic altceva decat sa ma plec inaintea Ta si sa Te laud si sa ma inchin.
Cand ma gandesc ceea ce am fost, si unde m-ai adus Tu, ma apropii de Tine.
Nu vreau sa ma conform, nu , nu vreau. Vreau mai mult din Tine. Astazi, nu maine, astazi.

Zambetul tau Doamne, completeaza zambetul meu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario