Páginas

Si hay

Si hay algo bello dentro de mi, es Dios. - R.H

sábado, 17 de abril de 2010

Păzește-ți inima


Cât de important este să iți păzești inima.
De multe ori nu întelegeam, de ce primeam sfaturi sa imi păzesc inima, și să am grija de ea, să o leg de cer. Dar atunci cînd ajungi într-o situatie în care iți dai seama că ai trecut peste sfaturi și ai facut ceea ce ti-a trecut prin minte, iți vii in fire și recunosti cât de important este să iți păzești inima. 

Solomon zicea : "Păzește-ti inima mai mult decât orice căci din ea ies izvoarele vietii!"
De azi vreau sa păzesc inima mea, mai mult ca ieri si mai intens ca maine. 
Ps. 51: 10: "Zidește în mine o inima curată Dumnezeule, pune în mine un duh nou și statornic!" 
Mă rog ca Dumnezeu să ne ajute atât pe mine cât și pe cei care doresc cu adevarat sa iși păzească inima.
Să izvoresc în fiecare zi, și din inima mea, râuri de apă vie si limpezi sa izbuteasă. 
Să fiu o binecuvantare! 
Păzesc inima căci iubesc Cuvantul Tau.


Modelează-mi inima dupa inima Ta, Tată. 
Gândul Tău sa fie gândul meu.
Visele Tale sa devina visele mele.
Dorința inimii Tale să fie și dorința inimii mele.
Isus așa cum ai fost model pentru noi, să fiu si eu model pentru cei din jurul meu. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario