Páginas

Si hay

Si hay algo bello dentro de mi, es Dios. - R.H

viernes, 8 de abril de 2011

Am decis sa nu ma contaminez cu tristete, da stiu, probabil nu voi reusi...De ce ? .. Pentru ca toate au timpul lor, tristetea, rasul, plansul, bucuria... dar nu voi lasa ca nimic sa imi fure bucuria pe care o gasesc doar in Tine, oricat de singura m'as simti, cred ca esti langa mine, si ma imbratisezi. Oricat de amare imi sunt lacrimile uneori, cred ca Tu esti cel care imi sterge lacrima de pe obraz.
Stiu ca sunt care nu ma accepta pentru ceea ce sunt, dar Tu Domnul meu, Tu .. ma accepti, pentru ca sunt daltuita din mana Ta. Inteleg ca nici Tu nu ai fost acceptat pentru ceea ce Esti. Fiu de imparat. Acum stai la Dreapta Lui si ma privesti cu bunatate.
Nu am cuvinte ca sa spun Doamne cat esti Tu de bun, dar un lucru spun acum, condu-ma Tu pe al Tau drum. Doamne Tu mereu sa-mi fii bucuria pe vecii. Lumina Ta s-o raspandesc oamenilor ce ma privesc. Dorinta inimii Tale Doamne sa fie dorinta inimii mele.

~ Caci Tu esti nadejdea mea, Doamne Dumnezeule! In Tine ma incred din tineretea mea. ~ Psalm 71:5

No hay comentarios:

Publicar un comentario