Páginas

Si hay

Si hay algo bello dentro de mi, es Dios. - R.H

martes, 12 de abril de 2011

Inca o zi

Ei bine uite asa sa dus inca o zi din viata mea.
Astazi m'am trezit la 7 dimineata.
Am luat micul dejun.
Am plecat spre scoala.
Am ajuns la scoala si am plecat in alt oras pentru a da examenul.
Am fost 14 persoane intr'o camioneta de 9 locuri, da pot zice ca proful ne invata regulile circulatiei dar el nu le indeplineste .. :)) interesant, fain prof!! :))
Am intrat in examen, oameni seriosi si foarte stricti .uneori tipau doar ca sa ne sperie... ne explicau acelasi reguli care le auzi mereu inainte sa incepi un examen ... nu ai voie sa copii, sa vorbesti cu cel de langa tine, nu ai voie sa scrii pe mana numarul examenului .. ceea ce eu am facut .. dar nu ma prins ..  hahahah .. :D in mai putin de 10 minute am terminat un examen asa zis de 30 minute ... :D Dumenzeu ma ajutat si sunt sigura ca l-am luat cu bine, defapt ma astept sa il i-au cu 0 greseli.
Ok asta a fost partea cu examenul.
Am ajuns inapoi in orasul unde locuiesc.
Am iesit la o mica plimbare cu sis'
Am luat masa de pranz.
Am planuit iesirea in parc cu Mada(sis) si verisoarele.
Am avut un timp superb la iarba verde cu apa, dulciuri, chipsuri, seminte picante .. yammy ... rasete .. clase de canotaj .. hahaha nu erau pentru noi .. pentru copii mai mici .. cred ca aveau in jur de 7-8 ani copilasii.
Da am stat pe iarba verde langa rau. Asa zis raul Ebro .. unul din cele mai mari in aceasta tara. Frumos!
Copaci, palmieri, verdeata, soare. O zi perfecta!!
Timpul sa scurs si  ne'am retras toate patru inspre biserica, unde era vorba ca vor face o sceneta de teatru. Sper sa o faca si sa fie bine si totul pregatit pentru conferinta de pasti!! desi eu nu voi fi, pentru ca lucrez .. stiu ca vor avea un timp binecuvantat si de neuitat!! :) Minunate zile erau alea cand mergeam la astfel de conferinte!
Da, apoi am fost cu parintii la asa zisa plimbare de seara, dar inainte am fost sa vedem un apartament. Vrem sa ne mutam, si totul este scump pe aici .. dar Dumnezeu ne va da si locuinta de care avem nevoie! AMin!!!!
Acum timpul se scurge foarte repede, nu pot sa il opresc macar o secunda. Ma trimite la somn, cat pot de repede. Maine dimineata cu ajutorul lui Dumnezeu, intru la lucru la 7 dimineata. Vreau sa am energia suficienta pentru a ma bucura din plin la servici. Batraneii au nevoie sa vada o fata vesela si plina de energie. Dar eu vreau sa le arat mai mult de atat, vreau ca sa Il vada pe Isus pe fata mea.Si atunci voi avea o zi mai mult ca perfecta. Ma rog sa am multa rapdare si puterile sa nu imi dispara. Dumnezeu sa fie cu mine, si cu voi toti.
Cam asa a decurs ziua mea de azi.. si sa nu mai zic ca inainte sa se faca ziua ... am dormit in 7 faze.. defapt a fost o noapte fara somn. Ma uit la ceas si parca ma alunga!!!
Noapte buna!

No hay comentarios:

Publicar un comentario