Páginas

Si hay

Si hay algo bello dentro de mi, es Dios. - R.H

sábado, 9 de abril de 2011

Da, este Harul ce ma tine in picioare, este Harul lui Dumnezeu ca ma ajuta sa depasesc orice situatie usoara sau grea. Doar Harul.Esti Tu, Domnul meu. Este uimitor sa deschid in fiecare dimineata ochii si sa vad ce privilegiu mare caci mi'ai lasat inca o zi in primul rand pentru a sta in prezenta ta si apoi este imposibil sa nu ma bucur de minunatiile pe care Tu mi le'ai facut cadou. Raza de soare care imi mangaie fatza de dimineata, vantul care adie usor si imi da parul de pe fatza. Ciripitul pasarilor care imi bucura inima cu cantecul lor. :D Pana si ele iti canta din toata inimioara lor, eu cu atat mai mult trebuie sa iti cant din toata inima mea!
Iti multumesc pentru iubirea Ta, pentru bunatatea Ta, pentru intelepciunea Ta, pentru credinciosia Ta, pentru ca Esti, pentru aer, soare, ploaie, nori,flori, pasari, zambet de copii si batrani, pentru ca sunt sanatoasa, pentru serviciul pe care il am, pentru biserica din care fac parte, pentru lumina, pentru greutati, pentru greselile pe care le'am facut si pentru ca am invatat din ele, pentru viata pe care mi'ai dat-o, pentru felul cum mai creat, pentru familia mea, pentru neamul meu, pentru prietenii mei, pentru clipele de bucurie, si pentru clipele cand perna a numarat lacrimile mele saptamani la rand, pentru tot ce nu imi aduc aminte acum sa iti multumesc, pentru momentrul acesta.

~ Pleaca-mi inima spre invataturile Tale, si nu spre castig!
Abate-mi ochii de la vederea lucrurilor desarte, invioreaza-ma in calea Ta! ~ Psalmi 119:36,37.

~As vrea sa locuiesc pe vecie in cortul Tau, sa alerg la adapostul aripilor Tale ~ Psalmi 61:4

No hay comentarios:

Publicar un comentario