Páginas

Si hay

Si hay algo bello dentro de mi, es Dios. - R.H

domingo, 24 de abril de 2011

Sa gandit la mine

Isus sa gandit la mine inca de inainte sa ma nasc.
A stiut ca avea sa ma creeze perfect si asa a si fost. Sunt lucrata perfect de mainile Creatorului.
Sa gandit la mine chiar si in gradina Ghetimani cand a incheiat socotelile cu Dumnezeu si a ascultat de Tatal. Sa  gandit la mine pe drumul spre Golgota. Sa gandit la mine chiar pironit pe cruce. Stia ca prin acest pas pe care El a ales sa Il dea, eu voi avea viata si libertate. Pentru mine El a ales sa invinga moartea. Este de neinteles faptul prin care Isus mi'a demostrat dragostea fata de mine. A ales cea mai groaznica moarte ca eu sa am intrare libera inaintea Lui si  sperand ca intr'o zi  imi voi pune viata in mana Lui.
Acum El este viu si inca asteapta pe ai sai copii, e la dreapta lui Dumnezeu ne-a pregatit locul mult asteptat. Viata noi avem acum prin sangele varsat pe Cruce. Pacatele El le-a purtat ca tu si eu sa fim descatusati.
Viata mea este de acum in mana Ta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario