Páginas

Si hay

Si hay algo bello dentro de mi, es Dios. - R.H

viernes, 22 de abril de 2011

Lipeşte-mi, Doamne, sufletul de Tine

Autor: Costache Ioanid

Lipeste-mi, Doamne, sufletul de Tine
mai mult ca floarea vesnica pe stanci.
Sa uit de ani, de lume si de mine,
privind adanc în ochii Tai adanci.


Lipeste-mi, Doamne, sufletul de Tine,
din visul meu sa nu ma mai destept,
sa simt si taina slavilor senine,
si inima de om ce-Ti bate-n piept...


Lipeste-mi, Doamne, sufletul de Tine,
ca pe-un levit de-altarul sau divin,
sa n-am nici plug in vai, nici holde pline,
ci Tu sa-mi fii si pane-n veci si vin!


Lipeste-mi, Doamne, sufletul de Tine,
ca pe-o mireasa smulsa de la greu.
Ridica-ma din valea de suspine
si-ascunde-ma cu Tine-n Dumnezeu!.. 


Mi-a atras atentia aceasta poezie, si versunea muzicala cantata de Chris.
Da, Doamne lipeste-mi suflatul de Tine e tot ce vreau mai mult acum
Cu a mea viata sa Te laud,, doar pe Tine al meu Parinte scump si bun.

No hay comentarios:

Publicar un comentario